Hogyan foglaljam le a szobát? Mennyi idő múlva kapok visszaigazolást a hoteltől? Mi történik ha az általam választott szállodában nincs szabad szoba a megjelölt napokra? Hol kell kifizetnem a szobát? Ezek az árak jó ajánlatnak minősülnek? Milyen hitelkártyákat fogadnak el? Biztonságban van-e a hitelkártya adatom? Az Önök szolgáltatása ingyenes? Elküldtem egy foglalást, de már napok óta nincs válasz. Mi történt? Ajándékozni szeretném a szobát valakinek. Lehetséges ez?
Hogyan foglaljam le a szobát?
Válasszon ki egy hotelt és klikkeljen a Foglalás gombra a hotel oldalán. Töltse ki a foglalási űrlapot és kattintson a Küldés gombra. Ha faxon szeretne foglalást küldeni, használja a fax forródrótot: 06 1 900 9079. Ha valamilyen további kérdése van, vagy valami probléma merült fel, kérjük hívja a foglalási forródrótot: 06 1 900 9074.
Mennyi idő múlva kapok visszaigazolást a hoteltől?
Amennyiben a foglalási űrlap megfelelően lett kitöltve és van szabad szoba, 24 órán belül megérkezik a visszaigazolás.
Mi történik ha az általam választott szállodában nincs szabad szoba a megjelölt napokra?
Bizonyos esetekben a szállodák teltházat jelentenek és nem valósulhat meg a kívánt foglalás. Ebben az esetben küldünk Önnek két-három ajánlatot azonos árfekvésű és elhelyezkedésű szálláshelyekről, melyek közül kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet.
Hol kell kifizetnem a szobát?
A szállásdíjat a szálláshelyen kell kifizetni, érkezéskor vagy közvetlen távozás előtt. Készpénzben mindenhol lehet fizetni, de hitelkártyát is elfogad a legtöbb szálláshely.
Ezek az árak jó ajánlatnak minősülnek?
Áraink igazán versenyképesek! Mivel mi rengeteg szálláshelyet értékesítünk, a mi áraink kedvezőbbek mint amit egy egyéni megrendelő el tud érni. Használja ki nagyszerű ajánlatainkat, díjmentes szolgáltatásainkat és szakértelmünket!
Milyen hitelkártyákat fogadnak el?
A főbb hitelkártyákat természetesen elfogadjuk: VISA, American Express, Cirrus-Maestro, Eurocard Mastercard és JCB. Amennyiben az Ön hitelkártyája más fajta, kérjük küldje el az adatait és az Ön által kiválasztott szálláshely megvizsgálja, hogy elfogadja-e a foglalás biztosítékaként.
Biztonságban van-e a hitelkártya adatom?
| Igen, tökéletes biztonságban! A foglalási rendszerünket a Thawte Inc. által hitelesített SSL technológia védi, amely a jelenleg létező legbiztonságosabb internetes adatátviteli eljárás. Amennyiben mégis inkább a hagyományos kommunikációs csatornák híve, használja a fax forródrótot: 06 1 900 9079. |
Az Önök szolgáltatása ingyenes?
Igen, szolgáltatásunk ingyenes! Ön csak a szálláshelyért fizet, közvetlenül a hotelnek. Mi segítünk Önnek kiválasztani és lefoglalni a megfelelő szálláshelyet, és segítünk annak megközelítésében is.
Elküldtem egy foglalást, de már napok óta nincs válasz. Mi történt?
A legvalószínűbb az, hogy nem adott nekünk lehetőséget a válaszolásra. Kifelejtette vagy elgépelte az e-mail címét és telefonszámát a foglalási űrlapon. Lépjen velünk újra kapcsolatba!
Ajándékozni szeretném a szobát valakinek. Lehetséges ez?
Természtesen lehetséges, a szobát előre kell kifizetni bankátutalással. Amennyiben ilyen szándéka van, kérjük írja bele a foglalási űrlap megjegyzés rovatába és mi informáljuk Önt a további szükséges lépésekről.
|